Aikuisten ryhmät 
Tule sellainena kuin olet!


Aikuisten ryhmät



Balanssi 

Rauhallinen ja kaikille sopiva tunti. Tunneilla huolletaan kehoa liikkuvuus-, keskivartalon voima ja tasapainoharjoittein. Tunnilla hyödynnetään liikkeitä mm. pilateksesta ja joogasta.

Tunnilla edetään omaa kehoa ja sen rajoja kuunnelleen, harjoitellaan hengityksen käyttöä liikeharjoituksissa, venytellään ja rentoudutaan arjen kiireistä.

Kahvakuula

Kahvakuula-tunnilla tavoitellaan hikeä ja lihaskuntoa! Tunnilla lämmitellään keho avaavin harjottein ja tehdään kahvakuulaa hyödyntäen aerobista- ja lihaskuntoharjoittelua.

Tunnin lopussa luvassa vielä viimeinen rutistus maitohappoja tavoitellen, jonka jälkeen lyhyet palauttelut ja venyttelyt.

Aerobic

Monipuolista aerobista liikuntaa, joka sisältää helpot askelsarjat, lihaskunto-osiot, erilaiset sykettä nostattavat osiot sekä loppuun lyhyet venyttelyt. Vauhdikas ryhmäliikuntatunti, joka kasvattaa tehokkaasti kuntoa, kuluttaa runsaasti kaloreita ja, jossa pysytään aktiivisesti liikkeessä koko tunnin ajan!

Tunti sopii kaikentasoisille liikkujille, jotka haluavat kohottaa kuntoa ja vahvistaa koko kehon lihaksia.

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunnilla tavoitellaan vahvistunutta ja rentoutunutta oloa pilates, jooga ja taiji tyyppisten harjoitusten avulla. Tunnilla kiinnitetään huomiota keskivartalon lihasten vahvistamiseen, ryhtiin ja lihasten palauttamiseen pitkien venytysten avulla.

Harjoitteet tehdään omalla tasolla, hengitystä hyödyntäen.

Keppijumppa

Sisältää kehoa avaavia ja vahvistavia liikkeitä. Niska- selkä- ja hartiaseudun huoltoa.


Kuntojumppa Naiset +55

Lämmittelyssä helpot ja hauskat askelkuviot. Lihaskuntoa, liikkuvuutta ja tasapainoa ylläpitävä tunti. Sisältää pitkät venyttelyt.

Lattaritanssi

Kuumien lattarirytmien tahdittama tunti, joka koostuu alkulämmittelystä, askelsarjojen opettelusta sekä koreografian opettelusta sekä tanssimisesta. Loppuun lyhyet venyttelyt.

Tanssin lomassa opetellaan hieman myös tekniikkaa.

Lavis - lavatanssijumppa

Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo, ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria.Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppaa, valssia, polkkaa, foxia, salsaa, jenkkaa, rock/jivea, cha chata ja sambaa.

Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi.

Rivitanssi/Countrydance

Rivitanssi on hauska ja vauhdikas tanssilaji, jossa tanssitaan yksin ilman paria, yhteisin tanssiaskelin, moniin eri musiikkityyleihin. Laji sopii kaikenikäisille ja -tasoiselle tanssijoille, sillä tuntitarjonnassamme on sekä alkeis- että jatkotason tunnit.

Alkeistunnille et tarvitse ennestään tanssitaustaa, jatkotason tunneilla opetellaan hiukan haastavampia koreografioita.

Tunneille mukaan kevyt vaatetus ja tanssilenkkarit, -tossut tai -kengät.

Tehotreeni

Voimaa ja liikkuvuutta kehittävä ryhmäliikuntatunti, joka sopii jo jonkin verran liikkuneille kuin aktiiviliikkujillekin. Tehotreeni tunnilla liikutaan vaihtuvien teemojen mukaan. Teemat vaihtelevat muun muassa Gymstick -keppijumpasta, tanssiTreeniin, mahtavasta muokkaus-jumpasta, HIIT intervallitreeniin, BootCamppiin, tehoTreeniin ja tehoCircuitiin.

Vastuksena käytetään oman kehon painon lisäksi myös apuvälineitä.​

Äijätreeni

Miehille helppoa ja monipuolista jumppaa mukavassa porukassa musiikkia unohtamatta.

Sopii niin aloittelijoille sekä enemmän liikkuneillekin.

Tunnin sisältö vaihtelee jumpasta lihaskuntoharjoitteluun.

                                           Tanssitreeni

Monipuolista ryhmäliikuntaa eri tanssilajien muodossa. 

Helppoa ja hauskaa tanssin iloa jolla saa sykeen kohoamaan. . 

Tanssitreeni tarjoaa monipuolisen kokonaisuuden, jossa eri tanssityylit tulevat tutuksi ja kestävyyskunto ja liikehallinta kehittyvät kuin huomaamatta!